V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole "Riešenie problémov", pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.
Vypíšte reklamačný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke a pripravte robota na vyzdvihnutie. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám termín vyzdvihnutia. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, z ktorej bude možné zabezpečiť vyzdvihnutie reklamovaného robota. Opraveného robota vám doručíme opäť zdarma na adresu, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.
Po odoslaní reklamačného formulára pripravte robota na vyzdvihnutie kuriérom:
Pokiaľ sa na váš robot už nevzťahuje 24-mesačná záručná doba, všetky náklady spojené s prepravou a opravou znášate vy. Robota je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy a zaslať ho do servisného strediska na vlastné náklady. K robotu priložte presný popis poruchy a kompletné kontaktné údaje. Po doručení robota do servisu a jeho diagnostike, servis vystaví cenovú ponuku na opravu a tá sa zrealizuje iba po vašom odsúhlasení.
TV-AV Elektronic s.r.o.
Pribinova 8725/54, 010 01 Žilina
telefón: 041/562 60 61
e-mail: logistika@tvav.sk
web: www.tvav.sk
*všetky políčka formulára sú povinné
Roomba série s
Roomba série i a e
Roomba série 900/800
Roomba série 700
Roomba série 600
Roomba série 500
Braava série jet m
Braava série 300
Braava série jet 200
Scooba série 400
Scooba série 300