Servis iRobot

V prípade, že váš iRobot® nefunguje správne, prečítajte si manuál a inštrukcie na použitie robota, mnoho chybových hlásení vyžaduje iba drobný zásah užívateľa a nie je nutné robota zasielať do servisného strediska.

Pokiaľ sa Vám napriek tomu nepodarí závadu odstrániť, kontaktujte nás alebo zašlite robota na adresu uvedenú nižšie. Pre zariadenia v záruke, ktoré sú registrované v našom
iRobot Clubu, ponúkame zvoz zadarmo, pre objednanie zvozu sa prihláste alebo sa bezplatne zaregistrujte a získajte ďalšie výhody v podobe zľavy alebo predĺženej záruky zadarmo.

AKO POSTUPOVAŤ?

 
V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, pozorne si prečítajte manuál a kapitolu „Riešenie problému“, vďaka čomu vyriešite väčšinu problémov priamo u vás doma.
 
Pokiaľ problém s vašim robotickým vysávačom alebo mopom nevyriešite pomocou manuálu, zašlite robota k nám do servisu ľubovoľnou zásielkovou službou a my ho v čo najkratšom možnom čase opravíme. Pre zariadenia v záruke, ktoré sú registrované v našom iRobot Clube ponúkame bezplatný zvoz zadarmo s vyzdvihnutím na ľubovoľnej adrese v SR.
 

Reklamácia a servis

Adresa servisného strediska iRobot:
Certus Mercatus s.r.o.,

Do Čertous 2620/11 – Hala I1
193 00, Praha 9 – Horní Počernice

Infolinka: Po-Pá od 7:30 do 15:30
+420 245 001 740
reklamace@mercatus.cz

REKLAMÁCIA V RÁMCI ZÁRUKY

Zašlite robotický vysávač na adresu nášho servisného strediska. Pre zariadenia registrované v našom iRobot Clube ponúkame bezplatný zvoz zadarmo. Po prihlásení alebo jednoduchej registrácii vyplníte dátum a miesto vyzdvihnutia a my Vám zaistíme kuriéra, ktorý u Vás robota vyzdvihne. Pokiaľ sa nenachádzate doma, zadajte adresu, kde bude možné robota vyzdvihnúť. Opraveného robota vám doručíme opäť zadarmo na adresu, ktorú uvediete vo formulári.

POZÁRUČNÝ SERVIS – Platená oprava po skončení záručnej doby

Pokiaľ sa na vášho robota už nevzťahuje záruka, vôbec nič sa nedeje, ponúkame kompletný pozáručný servis. Robota pošlite na adresu nášho servisného strediska a k robotovi priložte presný popis závady a vaše kontaktné údaje. Po doručení robota do servisu vykonáme diagnostiku závady a budeme Vás kontaktovať s presnou cenou opravy a tiež Vás upozorníme na prípadné hroziace závady alebo nedostatky v údržbe, ktoré by mohli závadu spôsobiť. Až po odsúhlasení ceny a rozsahu opravy vášho robota opravíme.
 
Cena diagnostiky je 19 € s DPH.
 

Pokyny pred odoslaním robota:

Aby ste predišli možnému poškodeniu robota pri preprave a zároveň čo najviac urýchlili jeho opravu, prosíme pripravte robota pred odoslaním podľa pokynov nižšie:
 
  • deaktivujte všetky naplánované upratovania,
  • nabite plne batériu,
  • robota vyčistite a pribaľte dobíjacie príslušenstvo,
  • priložte kópiu dokladu o kúpe alebo záručný list,
  • priložte sprievodný list s popisom závady,
  • robota ideálne zabaľte do originálnej krabice, alebo ho vhodne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu pri preprave.
  • Pokiaľ máte robota určeného tiež na vytieranie, pred odoslaním vylejte a vysušte všetky nádržky na vodu (priamo v robote aj v multifunkčnej dobíjacej základni, pokiaľ je jej robot vybavený). Pokiaľ by voda v nádržke zostala a vytiekla, mohla by celé zariadenie aj jeho príslušenstvo nenávratne zničiť! Na také poškodenie by nebolo možné uplatniť záruku.